Subject: Kutse digipädevuse töötoa läbiviimiseks – EÕELi suvekool 11.–13. augustil
From: "Matthias Kalja" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Jul 2025 10:14:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Mina olen Matthias, üks Eesti Õpilasesinduste Liidu 24. suvekooli 
korraldajatest. Pöördun Teie poole ettepanekuga osaleda meie suvekoolis kui 
töötoa läbiviija või koostööpartner.

EÕELi 24. suvekool toimub sel aastal 11.–13. augustil Kauksis ning toob 
kokku enam kui 100 aktiivset koolinoort üle Eesti. Suvekooli eesmärk on 
pakkuda noortele harivaid ja inspireerivaid töötubasid, mis toetavad nende 
arengut, teadlikkust ja oskusi nii ühiskondlikus kui digitaalses elus.

Arvestades Justiits- ja Digiministeeriumi rolli ning fookust digipädevuse, 
küberturvalisuse, andmekaitse ja õigusriigi edendamisel, sooviksime kutsuda 
Teid läbi viima töötuba mõnel järgmistest (või seotud) teemadest:

*
digipädevus ja turvaline käitumine internetis;

*
andmete privaatsus ja õigused digikeskkonnas;

*
noorte roll ja vastutus digitaalses ühiskonnas;

*
võltsinfo, meediapädevus ja kriitiline mõtlemine.

Töötuba võiks olla 60–90 minutit pikk ning võimalikult kaasav ja praktiline. 
Oleme paindlikud nii formaadi kui sisuliste ettepanekute osas.

Meie eelarve on küll piiratud, seega suurt tasu pakkuda ei saa, kuid katame 
kindlasti kõik osalemisega seotud kulud (transport). Kui oleks võimalik teha 
koostööpõhine allahindlus või tulla partnerina noorte toetuseks, oleksime 
väga tänulikud.

Kas selline koostöö võiks Teid kõnetada? Vastan hea meelega kõikidele 
küsimustele ja saadan täpsemat infot suvekooli kohta.

Lugupidamisega
Matthias Kalja
XXIV suvekooli korraldusmeeskonna liige
Eesti Õpilasesinduste Liit
+372 5688 7460
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.opilasliit.ee/> www.opilasliit.ee

 <http://www.facebook.com/opilasliit> www.facebook.com/opilasliit

 <http://www.instagram.com/opilasliit> www.instagram.com/opilasliit

  <https://lh7-rt.googleusercontent.com/docsz/AD_4nXe-9__X6tsP4Z7qLvszjF9Zayzs0yYxZEkg4Wnc_iiYt6faO3zXqjwtXjdT9NLB8gGgfO-k0DO0CQSI9SL09irSiMncZL4ejVLeygWOyMjDIZuznLMVtoGQgUGjFvZgyfW07dj-0A?key=gEtwcnGXrpc5pg3xfxIPXg>